Jumaat, 29 Julai 2011

dinner " WaRiSaN MeLaYu" mei-okt2011

Assalamualaikum & salam 1 perkayuan..=)
Herm,ni nk sory about dinner sem nih...sesi mei-okt2011...dinner bagi meraikan batch aku yang akn grad pda sem ini..smua perasaan mula timbul..muram...hepy..sedih...dinner aku dilangsungkn pd 28/7/2011 (khamis mlm). aku & kwn2 mula bersiap utk hadir dinner pd mlm tu...kteorg smpai di dewan serbaguna (DSG) kul 8.30...kteorg lepak2 la kt dpn dsg sementara tnggu vvip (kp & lect)..lme gak la tnggu...kteorg smpat gak posing2 beberapa kping gmbr kt dpn dsg tuh..huhuhu...
tepat jam 9mlm, vvip smpai...batch aku nih jugak merupakan vvip tuk dinner mlm tuh...kteorg msuk ngn kp skali..hihihihi...terharu la gak...bangga tuuu...part 6 la ktakan...^_^
aku masuk n mula cari2 meja batch aku...last2 btol2 blkang meja lect..huhuhu...lyanan junior2 aku terhdap batch aku mmg terbaik...xyah gerak ke mne2..smua dye dh sdiakan...mmg syokk la...aku pe lg start la mkn pas doa mkn dibce..huhu..lapor tuh...
then,kp ak, cik Pah ade bg ucapan n kta2 semangat kt batch aku..mse tuh mcm2 rase ade...x sangka pn ade..dh part 6 aku nih upernyer..hehehe...=)pas setel aku mkn...tetibe dtg junior2 aku yang handle dinner mlm tuh...dorg dtg bg gift tuk batch aku je la (part6)...cntik giff y dorg bg...mknan mmg best juz xde dessert..hukhukhuk....
dekorasi dwn not bad la...lect rmai x dtg...staff pn sme...dorg smua g forest camp kt penang ngn dak2 junior (part 2) aku....sdey sgt..lect y aku nanti2 (en.azlan) xde mlm tuh..dye pn g penang...sdey sgt...=(
byk gak la gmbr aku amik..hehehe..ngn junior2...kwn2 aku...ngn cik pah....lastly, y ditunggu2 tibe...anugerah 'KING & QUEEN"....anugerah 'KING' dpt kt Dinn...aku sibuk la amik2 gmbr dye..tup2..nme aku lak kne panggil..
part 4: "anugerah queen dimenangi oleh sue azura..kak sue..."
aku ngn blurrnyer terkejut giler..p x giler lg la..hukhukhuk......aku pn naik je la kt stage 2...dpt la kain sarung..cik pah sarungkn kt bahu aku...jd la aku queen....huhuhuhuhu.....p sdey sb xde siswa n siswi popular...mmg kechwa=(



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.